Działania reklamowe

Kampanie reklamowe od A do Z.

To właśnie reklama sprawia, że osiągasz kolejne poziomy rozwoju Twojej firmy. Dzięki niej docierasz do nowych klientów, promujesz określone produkty i usługi. Osiągasz sprzedaż na wyższym poziomie, pozyskujesz kolejne kontakty i promujesz swoją markę w konkretnej grupie odbiorców.

Jeśli do tej pory nie prowadzisz działań reklamowych, to z pewnością Twoja konkurencja jest kilka kroków przed Tobą. Cele działań reklamowych mogą być różne, ale każdy z nich musi odpowiadać Twoim potrzebom i przynosić odpowiednie efekty.

Ogólnopolska kampania dla Towarzystwa Ubezpieczeniowego UNIQA? Sprawdź!
Wakacje kojarzą nam się z beztroską, ale nawet podczas resetu od codzienności nie możemy zapominać o bezpieczeństwie. „Ubezpiecz dziecko” to projekt uruchomiony w trosce o bezpieczeństwo dzieci w trakcie wakacji. To inicjatywa kierowana do rodziców dzieci w wieku szkolnym, której celem jest zapewnienie ochrony przed wszelkimi szkodami, jakie mogą przytrafić się dziecku lub mieniu osób trzecich. Nasze kampanie to przede wszystkim staranny plan, dzięki któremu maksymalizujemy zasięg i efektywność działań. W tym projekcie wykorzystaliśmy zaawansowane techniki targetowania i remarketingu w mediach społecznościowych, kierując komunikację dokładnie do określonej grupy docelowej. Sięgnęliśmy również po Google Ads, co umożliwiło nam dotarcie do szerokiego grona rodziców, którzy aktywnie poszukują informacji na temat bezpieczeństwa dzieci. Dzięki optymalizacji kampanii pod kątem wyszukiwań, mogliśmy efektywnie przyciągać uwagę potencjalnych klientów i kierować ich na docelową stronę internetową. Dodatkowym elementem były aktywne działania prowadzone w ramach grup społecznościowych, w ramach których eksperci UNIQA dzielili się wartościowymi informacjami i odpowiadali na pytania rodziców.
Prosta droga do klienta - zobacz naszą współpracę ze studiem detailingowym.
Czy leady naprawdę są AŻ tak drogie? Poznaj historię przepalonego budżetu. Skontaktował się z nami właściciel studia detailingowego, którego przerastały koszty realizowanych przez freelancera działań reklamowych. Po otrzymaniu dostępu do konta reklamowego przystąpiliśmy do analizy wyników. Koszt jednego kontaktu do potencjalnie zainteresowanego klienta wynosił ponad 120 zł. Po rozmowie z klientem wiedzieliśmy, że nie był to jedyny problem. Okazało się, że pozyskane leady, które zbierane są, żeby przekształcić je w klientów, na stałe mieszkały nie w Bydgoszczy lub okolicy, a w innych miastach Polski, jak np. Szczecin czy Piła. Były więc nie tylko drogie, ale i bezużyteczne… Zatrzymaliśmy wszystkie dotychczasowe działania reklamowe, przygotowaliśmy strategię reklamową i przystąpiliśmy do działania. Po 5 tygodniach prac nad kampaniami zredukowaliśmy koszt za kontakt do 30 zł. Dodatkowo realizujemy kampanie wspierające, skoncentrowane na innych celach, które skutecznie promują markę na bydgoskim rynku.

Bez planu przepalasz budżet!

Twoja firma nie jest wystarczająco rozpoznawalna na rynku? Uważasz, że proponowana przez Ciebie oferta powinna dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów? A może nadszedł czas, by zwiększyć poziom sprzedaży i podbić nowe rynki?
Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiadasz „TAK”, to znak, że potrzebujesz skutecznego planu reklamowego.

Współczesny rynek jest niezwykle konkurencyjny, a dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców wymaga precyzyjnie zaplanowanych działań. Opracowanie strategii reklamowej to kluczowy krok, który pozwala skutecznie promować Twoje produkty lub usługi. Dzięki temu nie tylko zwiększysz świadomość marki, ale także zbudujesz zaufanie wśród klientów i zwiększysz sprzedaż.
Stwórzmy go razem!

Napisz do nas.

Odpisujemy w ciągu max 24h. Od A do Z.

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Alfabet Marki - Krzysztof Sieradzki z siedzibą przy ulicy Włocławskiej 167 bud. A, zgodnie z polityką prywatności.

    A teraz fakty! Case studies. Niech przemówią fakty i liczby. Case studies.