Google Ads
Google Ads
Twoja strona w TOP wyszukiwarki
Nie pozwól swojej marce zginąć w sieci pod ciężarem konkurencji. Niezależnie, czy promujesz swoje usługi czy produkty, potrzebujesz kanału, z którego korzystają tysiące potencjalnych klientów każdego dnia. Działania reklamowe w Google zwiększą zainteresowanie klientów, a Ty będziesz pojawiać się na szczytach listy wyszukiwania.
Przygotujemy i wdrożymy plan dopasowany do lokalizacji i obszaru działania Twojej marki w oparciu o komfortowy, wspólnie ustalony budżet reklamowy, którego wydatki będą dla Ciebie w pełni transparentne. Sprawimy, że klienci, którzy szukają produktów/usług z Twojej branży, trafią właśnie do Ciebie.
Ustalmy, czego potrzebujesz:

- Mleko się rozlało! Zobacz, jak reaktywowaliśmy system reklamowy po przejęciu po nieuczciwej firmie
- Relacje mają to do siebie, że mogą się popsuć – czasem o sprawy błahe, czasem z powodu błędów w komunikacji lub zwyczajnie z powodu braku efektów. Tutaj pojawiła się jednak nieuczciwość po stronie agencji marketingowej. Burzliwe zakończenie współpracy między nią a naszym klientem skończyło się odcięciem go od dostępu do konta reklamowego Google Ads, które do tej pory generowało przychód w wysokości 100-150 tysięcy złotych miesięcznie. I tu wkroczyliśmy my. Wypracowanie reguł i schematu działania od nowa zajęło nam dwa miesiące, w trakcie których klient zarabiał około 30 tys. zł. Po tym czasie zaczęliśmy odbijać się od dna. Finalnie po pół roku pracy przynosiliśmy miesięczne przychody od 150-300 tysięcy miesięcznie, przy zachowaniu mniejszych budżetów, niż w działaniach poprzedniej agencji. Więcej na ten temat napisaliśmy w Case Study: https://alfabetmarki.pl/odzyskanie-kontroli-po-nieuczciwej-agencji-marketingowej-i-zwiekszenie-o-100-przychodow-w-ecommerce/

- Z 400 zł do 20 000 zł przychodu – kampania, która wygenerowała ROI na poziomie 4900%
- Czy z budżetem 400 zł da się wypromować specjalistyczne szkolenie i osiągnąć realny zysk? Tak – jeśli działania są dobrze zaplanowane i precyzyjnie ukierunkowane. Nasz klient z branży fizjoterapeutycznej chciał maksymalnie wypełnić salę szkoleniową. Miał ograniczony budżet, ale też jasno określoną grupę docelową. Kluczem było maksymalne wykorzystanie potencjału, jaki daje połączenie działań organicznych z płatną reklamą. Co zrobiliśmy? 1) Wykorzystaliśmy media społecznościowe do zbudowania widoczności i pierwszego kontaktu z grupą docelową, 2) skierowaliśmy komunikaty do branżowych grup i forów, gdzie naturalnie przebywali potencjalni uczestnicy, 3) W kolejnym etapie wdrożyliśmy kampanię remarketingową, która przypominała o ofercie osobom już zainteresowanym. Wynik? 20 sprzedanych miejsc na szkoleniu, 20 000 zł przychodu, zwrot z inwestycji – 4900%, klient, który nie spodziewał się aż tak dobrego efektu.
Ads, Konwersje i Consent Mode V2
Ufasz swojej agencji? Zapewne tak! I nie naszą rolą poddawać to w wątpliwość. Prowadzenie działań reklamowych nie jest ani łatwe, ani proste. Istnieje przy tym szereg działań, które należy „dopiąć”, aby kampanie były skuteczne a Twoja strona była zgodna z przepisami, które nakłada Unia Europejska w kwestii prywatności użytkowników.
Jeśli:
- jesteście zadowoleni ze współpracy ze swoją agencją,
- wiecie, jak działają kampanie reklamowe,
- budżety i wydatkowanie jest dla Was transparentne,
- wiecie, co to konwersja i czy wdrożone są odpowiednie schematy pozyskiwania konwersji połączone z kampaniami reklamowymi,
- a przy tym wiecie co to jest Consent Mode V2…
…to zapewne jesteście w szczęśliwej mniejszości! Natomiast jeśli z powyższych elementów znane Wam jest niewiele, nie otrzymujecie raportów, wydatki nie są jasne, a przychody wątpliwe – zapraszamy do kontaktu!
Możemy bezpłatnie zweryfikować, czy Twoje konto Google Ads / Meta Ads / Tik Tok Ads jest odpowiednio skonfigurowane. Otrzymasz przy tym jasną informację, czy wszystko jest ok, czy warto coś poprawić lub zastanowić się nad zmianą warunków współpracy ze swoją obecną agencją lub osobą, która „ogarnia” reklamy.