Grafika na full!
Prezentacja graficzna firmy to bardzo istotny element budowania wizerunku. Cała przygoda rozpoczyna się od stworzenia identyfikacji wizualnej, której zadaniem jest nadanie marce charakteru i wyróżnienie jej na rynku. To właśnie logo stanowi punkt wyjścia do stworzenia opowieści wokół marki, która przyciągnie do niej klientów i partnerów oraz sprawi, że firma będzie postrzegana jako profesjonalna i rzetelna.
Bez względu na to, czy masz już logo, czy nadal szukasz odpowiedniego znaku przewodniego dla Twojej firmy, konieczna jest spójna komunikacja graficzna.
- Przeczytaj, jak obsługujemy firmy z dużymi potrzebami
- Zarówno firmy, instytucje, jak i marki osobiste muszą w dzisiejszych czasach zwracać szczególną uwagę na komunikację wizualną. Jest ona narzędziem, które jak nic innego może wyróżnić Cię na rynku. Kreacje graficzne stały się kluczowym elementem skutecznego przekazu w social mediach, kampaniach reklamowych i promocjach organizowanych wydarzeń, oferowanych produktów czy usług. Zarządzanie komunikacją graficzną bywa jednak czasochłonne i trudne do pogodzenia z codziennymi obowiązkami. Po pierwsze liczy się projekt – coś, co przyciąga wzrok, wykłada przed użytkownikiem najważniejsze, co chcemy przekazać i zmusza go do zainteresowania. Po drugie niezbędna jest odpowiednia wiedza i umiejętności, które pozwalają tworzyć materiały w odpowiednich formatach, o właściwych parametrach. Tutaj z pomocą przychodzimy my. Pozwól się odciążyć! Pozwól swojej marce na mocne, wyróżniające ją kroki. Powyższy przykład prezentuje kampanię promocyjną festiwalu muzycznego, którą realizowaliśmy w województwie kujawsko-pomorskim, łódzkim i mazowieckim.
- Kampania promocyjna miasta przeprowadzona w całej Polsce
- Miasta zapraszają do siebie turystów każdego dnia. Szukają narzędzi i kanałów, które pozwolą im zaciekawić i zainteresować ludzi tym, co mają do zaoferowania. Gdzie szukać turystów? To mieszkańcy innych miast, znudzeni swoim codziennym otoczeniem, korzystający z komunikacji miejskiej, znający swoje miasta jak własne kieszenie. Ich miejsce zamieszkania to właśnie ten punkt, w którym najmilej jest zachęcić do podróżowania. Kampania promocyjna Miasta Torunia przeprowadzona została w największych miastach Polski takich jak Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Wrocław oraz Trójmiasto. W ramach tej kampanii połączono dwa hasła: „Toruń Porusza” oraz „Toruń Pora Ruszać”, co skutecznie oddało charakter miasta oraz zaprosiło do aktywnego zwiedzania jego zabytków i atrakcji. A dla nas poruszające było widzieć nasze projekty na warszawskich ulicach!
Kreatywna kampania?
Brak konsekwencji w odpowiedniej prezentacji marki sprawia, że nie zostaje ona zauważona przez potencjalnych klientów. Estetyka w działaniach to gwarancja, że Twoja firma będzie wyróżniać się na tle innych, wzbudzać zainteresowanie i skutecznie promować oferowane przez Ciebie produkty lub usługi.
Opakuj swoją markę w profesjonalizm i spraw, że zostanie doceniona przez odbiorców.
Ustalmy, czego potrzebujesz i wspólnie określmy zakres naszej współpracy.