Są dwa rodzaje funkcjonowania firm na rynku lokalnym – albo jesteś tu od lat i Twoja marka mocno zakorzeniła się w świadomości Twoich odbiorców, albo stawiasz pierwsze kroki i musisz zrobić wszystko, by Twoje otoczenie […]
Angażujesz się w Social Media, sumiennie prowadząc swoją markę. Niestety Twoje działania nie przynoszą oczekiwanych efektów. Co robić?
Social media
Brakuje zainteresowania użytkowników, Twoje publikacje nie przyciągają nowych potencjalnych klientów, a wyniki Cię demotywują. Nie wiesz, czy poświęcić się codziennej pracy, czy skupić na zbudowaniu i promocji swojej marki. Profile stoją w miejscu, a Tobie brakuje czasu na to, żeby zgłębić wiedzę i wdrożyć działania, które przyniosą zysk.
Weźmiemy to na siebie! Poprowadzimy Twoje media społecznościowe i wspólnie zbudujemy markę, która sprzedaje oferowane produkty i usługi.
- Zobacz co robimy dla jednej z największych sieci sklepów w Toruniu.
- W działaniach komunikacyjnych i marketingowych postawiliśmy na relacje z klientami mieszkającymi w pobliżu poszczególnych lokalizacji. Skupiliśmy się na ich zwyczajach i potrzebach zakupowych, które okazały się być bardzo różne przy każdym ze sklepów! W ten sposób dostosowaliśmy zarówno strategię promocji produktowej, jak i komunikacji, którą realizujemy za pośrednictwem działań reklamowych ograniczonych lokalizacyjnie do małych obszarów wokół danego sklepu. Postawiliśmy na społeczną odpowiedzialność biznesu, sponsoring lokalnego sportu i animację życia kulturalnego dzieci mieszkających w poszczególnych częściach Torunia. Poza standardową komunikacją ofertową sieci, za pośrednictwem mediów społecznościowych prowadzimy także działania edukacyjne, zachęcając Torunian do sięgania po zdrowe produkty oraz te pochodzące od lokalnych producentów żywności. Pokazujemy, jak przemycać w codziennej diecie zdrowie i lepsze samopoczucie, a także jak bez stresu przygotowywać domowe uroczystości. Czy komunikacja sieci sklepów spożywczych może nie tylko sprzedawać, ale i inspirować? Udowodniliśmy, że tak!