Logo

Doskonale wiesz, jak ważne jest pierwsze wrażenie. A co, jeśli przegapisz moment, w którym ktoś mógłby Cię zapamiętać? Nie pozwól swojej marce przepaść w internetowym bałaganie!

Dzięki przemyślanej identyfikacji wizualnej Twoja marka już od pierwszego spotkania może zostać zapamiętana na bardzo długo.

Twój biznes jest na początku drogi lub powoli raczkuje? A może stare logo zostało w tyle i nie nadąża za Twoim rozwojem? Bez względu na to, w którym momencie jesteś, potrzebujesz wyrazić, czym jest Twoja marka, nadać jej kształtu i koloru.

Stwórzmy logo, które nada jej charakteru, przyciągnie uwagę i nie pozwoli Ci zostać w tyle.

Odpowiedzialność za markę miejsca.
Rebranding miejsca to działanie, które najczęściej przebiega w sposób wielopoziomowy. Od burzy mózgów, przez projekty próbne, prezentację dla włodarzy miast, po udział w konsultacjach społecznych. Podczas rozmów z lokalną społecznością projekt może spotykać się z niepochlebnymi opiniami czy niezrozumieniem. Dlatego przy każdym naszym działaniu oferujemy pełne wsparcie konsultacyjne oraz wdrożeniowe naszego zespołu. Zależy nam, żeby wprowadzone zmiany przepełniały dumą nie tylko rządzących, ale również mieszkańców. Do tej pory przeprowadziliśmy pełne wdrożenia identyfikacji wizualnej miejsca dla: Powiatu Inowrocławskiego, Miasta Gniewkowo, Powiatu Toruńskiego, Miasta Wąbrzeźno oraz Gminy Płużnica.

A co, jeśli masz apetyt na więcej? Szepniemy Ci od razu, że to słuszna droga! Logo to punkt wyjścia, często bagatelizowany początek, a w rzeczywistości milowy krok dla Ciebie i Twojej marki. 

Czym jest pełna identyfikacja? To dobra polisa na przyszłość Twojej marki. Ochroni ją przed niewłaściwym korzystaniem z logo i sprawi, że pozostanie ono dokładnie takie, jakie zostało stworzone, bez niechcianych modyfikacji. Dzięki księdze znaku każdy, z kim będziesz współpracować w przyszłości, będzie doskonale wiedział, jak obchodzić się z Twoim logo.

To również mocny pakiet startowy. Twoje logo zasługuje na piękną oprawę! Stwórzmy więc projekty, w których będzie mogło się rozgościć. Wizytówka, papier firmowy, stopka mailowa, teczka i ulotka promocyjna to elementy, które budują markę w oczach Twoich klientów. Nie warto się ograniczać, zacznij z wysokiego C!

Poniżej znajdziesz nasze przykładowe projekty, logotypy oraz kompleksowe identyfikacje wizualne.

Kiedy identyfikacja wizualna jest już gotowa, pora wprowadzić ją do strategii komunikacji marki. To kluczowy element budowania jej rozpoznawalności i spójnego wizerunku. W ramach współpracy otrzymujesz naszą pełną opiekę. Zajmiemy się integracją identyfikacji wizualnej z pozostałymi elementami marketingowymi, doradzimy lub zrealizujemy całość wykonawczo. Opracujemy treści, przygotujemy materiały drukowane i cyfrowe.
Wszystko od A do Z!

Rebranding naturalnej wody mineralnej – Inowrocławianki Kujawskiej.
Rebranding produktu, czyli spojrzenie na markę od nowa. Rozwiń i poznaj naszą historię.
Lokalna marka, której rozpoznawalność była niewielka, a sprzedaż pozostawiała wiele do życzenia, stanęła przed wyzwaniem całkowitej odmiany swojego wizerunku. Kompleksowy rebranding rozpoczęliśmy od odświeżenia logo. We współpracy z ekspertami od lokalnych znaków graficznych stworzyliśmy nowy, przyciągający wzrok design. Następnie zajęliśmy się pełną identyfikacją wizualną, co zaowocowało spójnym wizerunkiem we wszystkich kanałach komunikacji. Stworzyliśmy także nowoczesny sklep internetowy, umożliwiający klientom wygodny zakup wody. To jeszcze nie wszystko! Wdrożyliśmy kompleksową strategię marketingową, obejmującą również optymalizację łańcucha dostaw. Dzięki temu marka zyskała solidne podstawy do ekspansji sprzedaży. Po zakończeniu prac projekt został przekazany klientowi wraz z niezbędnym know-how, co umożliwiło mu samodzielne wdrażanie dalszych zapisów strategii marketingowej.

Napisz do nas.

Odpisujemy w ciągu max 24h. Od A do Z.

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Alfabet Marki - Krzysztof Sieradzki z siedzibą przy ulicy Włocławskiej 167 bud. A, zgodnie z polityką prywatności.

    A teraz fakty! Case studies. Niech przemówią fakty i liczby. Case studies.