Marka na starcie

Start bywa różny – może być mniej lub bardziej udany, możesz ruszać z mniejszym bądź większym budżetem, wsiadać na silnego i pięknego konia lub bazować na nieco słabszym. Jednak start i meta nie są najważniejsze. To, co się liczy, to całokształt wyścigu, na który masz przemyślaną strategię i wkładasz w niego cały wysiłek. To od Ciebie zależy, jakim stylem biegniesz i czy potrafisz choć trochę wywalczyć sobie miejsce wśród innych koni.

Udany start

Każda marka zasługuje na dobry początek. Brak oprawy graficznej lub jej niewystarczająca jakość może znacząco osłabić markę, zmniejszając jej rozpoznawalność, konkurencyjność, a także zaufanie i zaangażowanie klientów.

Stworzyliśmy pakiet, który jest odpowiedzią na potrzeby nowych firm lub takich, które potrzebują odrobiny świeżości. Przygotujemy dla Ciebie logo wraz z księgą identyfikacji wizualnej oraz zaprojektujemy materiały ułatwiające Twoją pracę: wizytówkę, stopkę mailową, papier firmowy, teczkę oraz ulotkę promocyjną.

To Ty najlepiej wiesz, czego brakuje Ci w codziennym funkcjonowaniu. Jeśli pakiet marka to za mało, skontaktuj się z nami, żeby ustalić, jakiego rodzaju materiałów potrzebujesz.

Krutoy Lounge - dobry początek pięknej historii
Już po pierwszym spotkaniu wiedzieliśmy, że będzie to wyjątkowe miejsce na mapie Torunia. Plan na Krutoy był starannie dopracowany – atmosfera intymności i elegancji wymieszana z kunsztem barmanów i doświadczeniem shishamasterów. Naszym zadaniem było stworzenie logo, w którym przemycimy wyjątkowość miejsca otwierającego się w kompleksie toruńskiej starówki. To była przyjemna współpraca i zdecydowanie udany start. Dziś marka Krutoy Lounge i stworzone przez nas logo wygodnie i z klasą goszczą w kilku miastach w Polsce.

Napisz do nas.

Odpisujemy w ciągu max 24h. Od A do Z.

    Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez firmę Alfabet Marki - Krzysztof Sieradzki z siedzibą przy ulicy Włocławskiej 167 bud. A, zgodnie z polityką prywatności.

    A teraz fakty! Case studies. Niech przemówią fakty i liczby. Case studies.