InoBank rebranding

Bank Spółdzielczy.

Historia powstania Banków Spółdzielczych jest piękna, ale współcześnie może stanowić dla nich wizerunkowy ciężar. Wszystko zaczęło się od kas kredytowych, które powstały, żeby zwalczyć biedę panującą głównie na obszarach wiejskich oraz uwolnić małych ówczesnych przedsiębiorców od lichwiarzy. Szlachetne cele, lokalność i przywiązanie do tradycji towarzyszą Bankom Spółdzielczym do dziś.

Rebranding.

Nadszedł jednak czas, żeby zrobić krok w rozwoju, wyrwać się poza wizerunkowe ramy, w których utknął jeden z Banków Spółdzielczych. Pojawiło się podstawowe pytanie – w jaki sposób dotrzeć do lokalnej społeczności i zaprezentować się tak, by nie być postrzeganym wyłącznie jako bank świadczący usługi dla rolników? Jak sprawić, żeby młodsze pokolenia przekonały się, że w tym lokalnym banku mogą znaleźć coś dla siebie?

O samym rebrandingu również tu: https://bs.net.pl/kolejny-bank-spoldzielczy-zmienia-nazwe/

https://bs.net.pl/wiemy-co-znaczy-nowe-logo-i-nazwa-inobanku/

Stworzyliśmy kampanię wizerunkową opartą o sztuczną inteligencję, którą przeprowadziliśmy pod hasłem „Cały dla Ciebie. Cały dla młodych”.

Głównymi nośnikami komunikacji były bilbordy w mieście, spot kinowy oraz reklamy w mediach społecznościowych. Kampania była punktem wyjścia do promocji poszczególnych produktów inoBanku dedykowanych osobom młodym – począwszy od karty przedpłaconej dla dzieci, poprzez konto Junior, aż po kredyt hipoteczny.

Kampania wizerunkowa i kampanie promocyjne poszczególnych produktów zostały wsparte wydarzeniem, do udziału w którym zaproszona została lokalna społeczność.

Więcej o kampanii również pisano na BS NET: https://bs.net.pl/inobank-inne-oblicze-spoldzielczosci/

Przygotowaliśmy pełen atrakcji piknik rodzinny, podczas którego przeprowadziliśmy edukacyjną grę ekonomiczną dla dzieci z inowrocławskich szkół. Dzięki tym działaniom zbudowaliśmy relacje z lokalną społecznością, mając jednocześnie okazję do promocji i możliwość zaprezentowania oferty banku. Więcej na temat eventu i samej gry przeczytasz tutaj.

Promocja w sieci

Dla kampanii Cały dla Młodych. Cały dla Ciebie powstał również spot promocyjny dedykowany do social mediów oraz do kina.

Nowoczesna strona internetowa

Rebranding to również strona internetowa. Nowoczesna i przejrzysta, to taka która szybko daje możliwości dotarcia do właściwych informacji. Z naciskiem na użyteczność w urządzeniach mobilnych. To też taka strona która nie jest przeładowana informacjami, szybko ładująca się i spójna z wizerunkiem.

Nowa odsłona internet banking

Internet Banking to interfejs bankowy, do którego logujemy się aby dokonać transakcji, sprawdzić saldo konta, i wszystkie inne czynności jakie wykonujemy w banku internetowym.

Byliśmy w całości odpowiedzialni za stworzenie nowej odsłony wizualnej Internet Bankingu InoBanku wraz z szeregiem nowych funkcjonalności sprawiających że korzystanie z banku online stało się prostsze i szybsze niż kiedykolwiek.

[ Zobacz wszystkie projekty ]

0
Arcaria Med
Przewiń i zobacz