Inowrocławianka Kujawska

O projekcie

Historia inowrocławskiego uzdrowiska sięga 1875 roku. Niemal od chwili jego założenia przez dr. Zygmunta Wilkońskiego, jednym z najcenniejszych elementów leczenia sanatoryjnego były lokalne źródła wód. Wśród wód leczniczych w Inowrocławiu wydobywana jest także naturalna woda mineralna, dla której przygotowaliśmy kompleksowy zestaw działań promocyjnych i sprzedażowych – począwszy od delikatnego rebrandingu, przez sporządzenie zupełnie nowego logo, systemu identyfikacji wizualnej, po przygotowanie i wdrożenie portalu internetowego z funkcją sklepu oraz pełnej obsługi mediów społecznościowych. Naszą inspiracją była kultura i dziedzictwo Kujaw, które postanowiliśmy wykorzystać w nowoczesnych formach graficznych i użytkowych.


Zakres prac

Analiza pozycji rynkowej i marketingowej
Opracowanie systemu komunikacji
Branding
Projekt logo
Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej
Opracowanie projektów wykonawczych materiałów użytkowych
Zaprojektowanie i wdrożenie portalu internetowego z funkcją sklepu
Obsługa social media
Materiały fotograficzne i video


[ Zobacz sklep ]

Koncepcja

Lokalna marka, której rozpoznawalność była niewielka, a sprzedaż pozostawiała wiele do życzenia, stanęła przed wyzwaniem całkowitej odmiany swojego wizerunku. Kompleksowy rebranding rozpoczęliśmy od odświeżenia logo, we współpracy z ekspertami od lokalnych znaków graficznych stworzyliśmy nowy, przyciągający wzrok design. Następnie zajęliśmy się pełną identyfikacją wizualną, co zaowocowało spójnym wizerunkiem we wszystkich kanałach komunikacji. Kolejnym krokiem było stworzenie nowoczesnego sklepu internetowego, umożliwiającego klientom wygodny zakup wody. To jeszcze nie wszystko! Wdrożyliśmy kompleksową strategię marketingową, obejmującą również optymalizację łańcucha dostaw.

Wynik?

Marka zyskała solidne podstawy do ekspansji na inne miasta w województwie. Finalnie, projekt został przekazany klientowi w pełni gotowy do działania, wraz z niezbędnym know-how, co umożliwiło samodzielne kontynuowanie strategii rozwoju.

Kliknij wideo poniżej, aby zobaczyć jeden ze spotów przygotowanych przez nas dla marki.

Świeży layout otworzył nowe pola dla promocji marki.

Rezultat

W wyniku naszych działań, marka Inowrocławianka Kujawska została skutecznie ugruntowana w lokalnej, regionalnej i ogólnopolskiej przestrzeni.

Opracowaliśmy i wdrożyliśmy nowy layout oraz strategię komunikacji, które towarzyszyły zmianie nazwy, co pozwoliło marce zyskać na rozpoznawalności i atrakcyjności.

Efekty naszej pracy przyniosły nie tylko satysfakcję z osiągniętych rezultatów, ale także przyczyniły się do sukcesu sprzedażowego marki, która do dziś z powodzeniem funkcjonuje na rynku.

[ Zobacz wszystkie projekty ]

0
Famari Fashion
Przewiń i zobacz